Πρακτικά Διημερίδας (19-20/10/2012)
Α' μέρος: Μέλη Δ.Ε.Π. - Διδάκτορες
-
Ευαγγελία Αραβανή, Κωνσταντίνος Δ. Μαλαφάντης
Η αξιοποίηση του Κυκλικού Μοντέλου Διδασκαλίας στο μάθημα της Λογοτεχνίας -
Σπύρος Αραβανής
Η παρουσία της Διαπολιτισμικότητας στα Νέα Πιλοτικά Προγράμματα Σπουδών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: το μάθημα της Λογοτεχνίας -
Ιωάννης Ν. Βασιλαράκης
Πολυπολιτισμικές αναφορές και επισημάνσεις από την εμπλοκή του ελληνικού ανθρωποχώρου στη λογοτεχνία της εποχής μας -
Σταμάτης Π. Γαργαλιάνος
Θέατρο και Παιδική Λογοτεχνία: Η προσέγγιση παραμυθιών μέσα από τη Δραματοποίηση και το Θεατρικό Παιχνίδι -
Μαρία Δημάση
Η συμβολή των πολυτροπικών αφηγήσεων του κινηματογράφου στη διαπολιτισμική επικοινωνία. Η περίπτωση της τουρκικής ταινίας «Yüreğine Sor-Ρώτα την καρδιά σου» -
Γεράσιμος Κέκκερης
Παιδαγωγικό Πλαίσιο για την Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στη Διδασκαλία της Λογοτεχνίας -
Τριαντάφυλλος H. Κωτόπουλος
Η διδασκαλία της Δημιουργικής Γραφής. Η περίπτωση της συγγραφής λογοτεχνικών έργων για εφήβους -
Σταυρούλα Μαυρογένη
Διδάσκοντας λογοτεχνία στην τριτοβάθμια εκπαίδευση: Ο σερβικός ρεαλισμός -
Κυριάκος Παναγιώτου
Τα νέα Πιλοτικά Προγράμματα Σπουδών και οι δυνατότητες αξιοποίησής τους στο μάθημα της λογοτεχνίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση -
Σίμος Παπαδόπουλος
Αξιοποίηση θεατρικών τεχνικών για την αφηγηματολογική ανάλυση του διηγήματος «Τ' αγνάντεμα» του Αλ. Παπαδιαμάντη
Β' μέρος: Υποψήφιοι Διδάκτορες/Μεταπτυχιακοί Φοιτητές/τριες
-
Κυριακή Γανίτου
Η λογοτεχνική θεωρία μέσα από τα Α.Π.Σ.-Δ.Ε.Π.Π.Σ. στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση -
Αλεξάνδρα Γκουλιάμα
Η πολιτισμική ταυτότητα του Βυζαντινού Ακρίτα στα Παρευξείνια σύνορα της αυτοκρατορίας όπως αυτή προκύπτει μέσα από δέκα ποντιακά δημώδη άσματα του 9ου έως 13ου αιώνα -
Γεώργιος Γούλας
Ο Λάζαρ και η Πετκάνα. Η βουλγαρική εκδοχή του «νεκρού αδερφού». Συγκριτική μελέτη με τη χρήση της πολιτισμικής θεωρίας -
Αντιγόνη Δημάση
Τα κοινά στοιχεία μυθοπλασίας του Αισώπου και του Κριλόβ ως στοιχεία διακειμενικότητας και διαπολιτισμικού διαλόγου -
Ανδριανή Δρίβα
Ο αγώνας του ατόμου να διαφυλάξει την ύπαρξη και την αυθεντικότητά του και να αποκτήσει πολιτισμική αναγνώριση: η μεταμόρφωση προσώπων και κοινωνιών σε έργα του Ευγένιου Τριβιζά -
Μαρία Καραγιάννη
Διαθεματικότητα και διδασκαλία της λογοτεχνίας. Η διδακτική προσέγγιση του παραμυθιού «Ο μαγικός ήχος της σιωπής», στη Β΄ Δημοτικού -
Παρθενόπη Κελτσίδου
«'Το κορίτσι που άλλαξε φύλο': Προσεγγίζοντας το κοινωνικό φύλο μέσα από ένα πομακικό λαϊκό παραμύθι» -
Αικατερίνη Κωστοπούλου
Το εκπαιδευτικό δράμα στη διδασκαλία των λογοτεχνικών κειμένων του Ανθολογίου Γ΄ & Δ΄ Δημοτικού -
Παναγιώτα Λαζάκη
Εφαρμόζοντας το μοντέλο του Greimas σε δύο διηγήματα του Σ. Τσίρου. Διδακτική αξιοποίησή τους με ηλεκτρονικούς εννοιολογικούς χάρτες -
Δήμητρα Μαρκάτη
Ένας «Παράξενος» ποιητής ο Ορχάν Βελί Κανίκ: από τη γλώσσα του δρόμου στον κριτικό γραμματισμό των ελληνόφωνων φοιτητών -
Ειρήνη Ξανθοπούλου
«Ποίος ήτον ο φονεύς του αδελφού μου»: σημειωτική προσέγγιση με το μοντέλο του Greimas -
Καλλιόπη Παπαγιαννίδου
«Το ερωτευμένο σύννεφο», Ναζίμ Χικμέτ. Ελληνικές μεταφράσεις: συγκλίσεις και αποκλίσεις με σημείο αναφοράς το πρωτότυπο κείμενο -
Χριστίνα Παπαδημητρίου
Λογοτεχνία και κατάκτηση του αλφαβητισμού -
Σοφία-Ειρήνη Τσάλα
Τα ιστορικά στοιχεία στο βιβλίο του Ορχάν Παμούκ: «Ιστανμπούλ, Πόλη και αναμνήσεις» -
Αικατερίνη Φωτιάδου
Ανάγνωση της «Νοσταλγού» του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη με το μοντέλο των δρώντων προσώπων του Greimas. Η αφηγηματική τεχνική και ο δημιουργός της